මමයි කැමරාවයි: මගේ Photography හැලුනු කොටස්

 මම ෆොටෝ ගන්න විදිය ගැන ලිව්වට මොකො ඉතින් ලියල අනික් පැත්ත හැරුනු ගමන්ම තිමියා හෙවත් පනුච්චි මගෙන් ඇහුවෙ "ඔච්චරද, මොනාහරි අඩුයි වගේනෙ?" කියල, මමත් ඉතින් කිව්වෙ ඔච්චර තමා කොහොමත් යමක් කරන්න කාලයක් ගතවෙනව කියල. එහෙම කිව්වත් මොකො ටික දවසක් යද්දිනෙ මතක් උනේ ටිකක් හැලිලයි කියල :D
මුලින්ම සොරි කියල පටන්ගන්නම් එහෙනම්!


Pix by- Lukshan Malintha
ඉස්සර තමා, මට උනත් පොඩිකාලෙ අම්මා තාත්තා කිව්වෙ ෆ්රේම් එකේ මැද්දට ෆොටො එකෙ ඉන්න කෙනා හිටින විදියට ගන්න කියලා. ඒක ඇත්තෙන්ම යල්පැනගිය ක්‍රමයක්. නානාවිඳ රීති අතරෙ මම පිලිපදින රීතියක් තමයි ස්වර්නමය රීතිය. Golden Points කියලත් කියනව......
සරළවම කියන්නම්කො, ඡායාරූපයක තියන වැදගත්ම කොටස, අන්න එතනට තමයි අපේ ඇහැ යන්නෙ නිතැතින්ම. එන්න ඒ ඡායාරූපයේ තියන වැදගත්ම කොටස වැඩියෙන්ම ඇහැ යන තැනක රඳවනව.
තව ටිකක් පැහැදිලි කලොත් අපි ගන්න ෆොටො එකෙ වැදගත්ම තැන, මූනක ෆොටෝ එකක්නම් වැදගත්ම තැන තමයි ඇස. ගොඩක් වස්තූන් තියනවනම් ඒ අතරින් ප්‍රභලවම ඡායාරූපයෙන් දෙන පනිවිඩය තීර්ව කරන්න උපයෝගී කරගන්නා දෙය. අන්න ඒ දෙය රඳවන්න ඕන තැනක් තියනව.
මුල් ඡායාරූපය
රූපය සමාන කොටස් නවයකට බෙදුවම ඒකෙ මැද තියන කොටුවෙ කොන් හතරෙන් එකකට හෝ ඒවා කිහිපයක් කැපෙන ලෙස අපේ "වස්තුව" හෙවත් වැදගත්ම කොටස පිහිටුවීම තමයි Golden Point.

වැඩි විස්තර FBහී Photo Talk කන්ඩායමේ තියන මේ Doc එකෙන්....
මේකත් වටිනව




මමයි කැමරාවයි: මගේ Photography හැලුනු කොටස්